Два способи які допомужуть відписатися від всіх розсилок на пошту

Очищаємо e-mail від марного сміття. В епоху месенджерів та соціальних мереж спілкування через електронну пошту відійшло на другий план. Але через те, що люди не приділяють належної уваги організації листів, поштові ящики часто перетворюються на справжній смітник.

Інтернет просто кишить сервісами, які хочуть підписати вас на власну розсилку. Згодом «підпісочних» повідомлень стає так багато, що серед них стає важко знайти дійсно важливі листи. І є два способи розібратися з цією проблемою.

Спосіб 1: складний
Найбільш очевидний метод позбавлення від накопичується сміття – зайнятися організацією поштової скриньки вручну. Створення папок для важливих повідомлень, вибір обраних контактів і мануальна відписка від докучливих розсилок.

Сервіси намагаються зробити так, щоб підписатися на розсилку було легко, а ось процедуру відписки навпаки максимально ускладнюють.

Спробуйте швидко знайти кнопку для відписки

Тому в деяких листах знайти заповітну кнопку «Unsubscribe» буває вкрай важко. Маленькі шрифти, малопомітні кольору: подібних маніпуляцій досить багато.

 

На щастя, сучасні поштові сервіси беруть роботу з пошуку кнопки для відписки на себе. Відкривши лист, отримане за передплатою, Gmail або iCloud Mail автоматично виявляють кнопку і виводять її в інтерфейсі.

Працює ця функція не завжди, але все одно допомагає сильно економити час. Але якщо кількість підписок вимірюється десятками, на очищення поштової скриньки все одно підуть годинник. В такому випадку краще скористатися альтернативним варіантом.

Спосіб 2: простий
Сервіс Unroll.me повністю сканує ваш поштовий ящик, виявляє листи з розсилок і становить список сервісів, від яких безболісно можна відписатися.

Більш того, додаток самостійно перейде по потрібним для відписки посиланнях, так що від вас буде потрібно лише вибрати відправників, листи яких вам не цікаві. Вся процедура займає не більше пари хвилин.

Правда враховуйте, що ви надаєте розробнику доступ до всіх ваших листів. Девелопер обіцяє не торкатися до ваших даних, але в 2015 році компанію вже ловили на продажу бази даних компанії Uber. Якщо приватність для вас критично важлива, доведеться користуватися більш часозатратним варіантом.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.