Компанія Meizu нехтує власними користувачами

Meizu робить дійсно хороші телефони, але багато хто з них доступні тільки в Китаї. Китайський бренд почав розширювати своє портфоліо в інших регіонах і почав випускати глобальні версії своїх телефонів, які можна придбати в інтернет-магазинах в Китаї. Наприклад, Meizu Note 9 вже має глобальну версію. Тим не менш, є скарги на відсутність підтримки Meizu для глобальної версії своїх телефонів.

Користувач Meizu з Франції звернувся зі скаргою на ситуацію. Олександр, який також є реселлером смартфонів Meizu, написав повідомлення на офіційному форумі Meizu, скаржачись на погану програмну підтримку компанією глобальної версії своїх телефонів.

Посилаючись на Meizu 16-й, яким він володіє як приклад, він сказав, що флагман 2018 року оновлювався тільки один раз з моменту його випуску, і вказане оновлення виправило тільки одну помилку.

У своєму пості він розповів, як адміністратори глобальних форумів не слухають скарги користувачів і не збирають подробиці про помилки. Він також згадав, що адміністратори повідомили приватним групам, що глобальний відділ Meizu «майже мертвий», і розробники більше не дбають про бренд.

Сумно бачити, що Meizu не може надати відмінні послуги для своїх користувачів. Підтримка програмного забезпечення дуже важлива і є важливим аспектом післяпродажного обслуговування телефону. Якщо виробник відомий поганою підтримкою програмного забезпечення або післяпродажним обслуговуванням в цілому, покупці уникають протегувати їм.

Якщо Meizu серйозно ставиться до свого бізнесу і поважає своїх шанувальників, ми очікуємо, що він вирішить ці проблеми якомога швидше.

У Вас є глобальна версія телефону Meizu? Який Ваш досвід щодо підтримки програмного забезпечення? Дайте нам знати в поле для коментарів.

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.