Китайська компанія Xiaomi оголосила фінансові показники 2018 року. У порівнянні з 2017 роком, виручка зросла на 52,6% і склала 174 915,4 мільйонів юанів (~ 26 млн доларів).
Міжнародний дохід зріс на 118,1% в річному численні до 70,0 млрд юанів, що становить 40% від загального доходу. Валовий прибуток зріс на 46,4% і склала 22 191,9 млн. юанів.
У 2018 році Xiaomi продовжувала сяяти, навіть в умовах жорсткої конкуренції з боку вітчизняних і зарубіжних колег, завдяки нашій унікальній і потужній бізнес-моделі, – засновник і виконавчий директор Xiaomi Лей Цзюнь
Напрямок смартфонів приніс у 2018 році 113,8 млрд юанів доходу, що на 41,3% більше, ніж в 2017. Поставки смартфонів у всьому світі зросли на 29,8% і досягли 118,7 млн одиниць.
Виручка в сегменті IoT і продуктів для способу життя збільшилася на 86,9% в річному численні до 43,8 млрд юанів. Виручка від сегмента інтернет-послуг зросла на 61,2% до 16 млрд юанів, а дохід від реклами виріс на 79,9% до 10,1 млрд юанів.
Чистий прибуток Xiaomi склала 13,48 млрд юанів (~ 2 млрд доларів). Прибуток на акцію склав 0,843 юаня. Зарубіжні інвестиції зросли на 118,1% і склали 70 млрд юанів.
Leave a Comment