Apple розробляє підписочний сервіс з іграми. Про це розповіло видання Cheddar з відсиланням на неназвані джерела.
Американська компанія почала обговорення сервісу разом з різними розробниками ігор на iOS в кінці 2018 року. Імовірно, що в майбутньому корпорація відмовиться від планів.
Apple хоче бути видавцем ігор, що входять у сервіс. Це дозволить розробникам створювати ексклюзиви для пристроїв виробника, покривати їх витрати на рекламу та інші витрати.
Ще невідомо, які саме ігри будуть входити в сервіс і скільки коштуватиме підписка. На думку Cheddar, насьогодні більшість ігор в App Store умовно-безкоштовні, а введення підписки посприяє просуванню більш серйозних проектів.
Ігровий сервіс може поєднуватися з іншими підписками на контент компанії. У минулому році Apple заявила про намір створити підписку «все в одному», що охоплює сервіси Apple Music, News і оригінальний проект із відео-контентом.
Apple не перша, хто розглядає пропозицію поширювати мобільні ігри в якості передплати. У жовтні 2017 року з’явилися чутки про можливу підписку Play Pass для магазину Google Play, яка дозволить користувачам Android отримувати доступ до ігор та інших додатків за щомісячну плату.
На початку січня Тім Кук, в інтерв’ю телеканалу CNBC , повідомив, що Apple готує якийсь новий сервіс. Можливо, мова йшла якраз про сервіс із підписки на ігри, а не стрімінговий сервіс, як думали раніше.
Leave a Comment