Amazon обійшла Apple в рейтингу найбільш цінних брендів світу

Консалтингова компанія Brand Finance в черговий раз оприлюднила рейтинг найбільш цінних брендів світу.

Перше місце, як і в минулому році, дісталося Amazon: компанія Джеффа Безоса подорожчала до 187,9 млрд доларів, що на 24% перевищує торішній результат. Друге місце два роки поспіль утримує Apple, чия вартість змінилася лише на 5%, збільшившись до 153,6 млрд доларів.

Знайшлося в рейтингу місце і таким компаніям, як:

  • Google (3 місце) – зростання на 18% до 142,7 млрд доларів
  • Facebook (7 місце) – зростання на 8,7% до 83,2 млрд доларів
  • Huawei (12 місце) – зростання на 63,7% до 62,2 млрд доларів

Повний рейтинг, що складається з п’ятисот компаній, можна подивитися на сайті Brand Finance.

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.