Консалтингова компанія Brand Finance в черговий раз оприлюднила рейтинг найбільш цінних брендів світу.
Перше місце, як і в минулому році, дісталося Amazon: компанія Джеффа Безоса подорожчала до 187,9 млрд доларів, що на 24% перевищує торішній результат. Друге місце два роки поспіль утримує Apple, чия вартість змінилася лише на 5%, збільшившись до 153,6 млрд доларів.
Знайшлося в рейтингу місце і таким компаніям, як:
- Google (3 місце) – зростання на 18% до 142,7 млрд доларів
- Facebook (7 місце) – зростання на 8,7% до 83,2 млрд доларів
- Huawei (12 місце) – зростання на 63,7% до 62,2 млрд доларів
Повний рейтинг, що складається з п’ятисот компаній, можна подивитися на сайті Brand Finance.
Facebook Comments
Next Read: LG прощається з сенсорним управлінням »
Leave a Comment