Міжнародна дослідницька компанія IDC надала звіт про обсяг поставок переносних пристроїв у світі в третьому кварталі 2018 року. Перше місце зайняла китайська компанія Xiaomi, на другому місці – Apple.
Всього було продано 32 млн гаджетів. До них відносять «розумні» годинники, екшн-камери, фітнес-трекери і Bluetooth-гарнітури.
Обсяг поставок Xiaomi виріс майже в три рази: корпорація відвантажила 6,9 млн пристроїв і зайняла 21,5% всього ринку. Такому успіху компанія зобов’язана фітнес-трекеру Mi Band і високим продажам у Європі, Індії та на Близькому Сході.
Apple, торішній лідер за обсягом поставок, в цей раз втратила свої позиції, зайнявши всього 13,1% ринку і відвантаживши 4,2 млн пристроїв. На це вплинули високі ціни на нове покоління годинників Apple Watch .
Далі за списком виявилася американська компанія Fitbit з 3,5 млн пристроїв, яка зайняла 10,9% ринку. Аналітики IDC відзначають, що розумні годинники Versa допомогли сповільнити зниження обсягу поставок Fitbit у порівнянні з попередніми кварталами.
Четверте місце зайняла інша китайська компанія Huawei. Їй вдалося відвантажити 1,9 млн пристроїв і зайняти 5,9% на ринку. У порівнянні з минулим роком, показник Huawei впав на одну десяту.
П’яте місце в списку дісталося корейському виробнику Samsung, який вивантажив 1,8 млн пристроїв і зайняв 5,6% ринку. Інші виробники відвантажили разом тільки 13,7 млн пристроїв.
За третій квартал 2018 року обсяг поставок носяться пристроїв збільшився на 21,7%. Найбільший попит на такі гаджети припав на Азіатсько-Тихоокеанський ринок, не включаючи Японії. Зростанню поставок посприяли нові гаджети від Fitbit, Garmin і Huawei, пояснюють в IDC.
Це не перший випадок, коли Xiaomi випереджає Apple.
Leave a Comment