Штучний інтелект не тільки продовжує освоювати творчі професії, а й загрожує скласти конкуренцію розробникам ігор. На недавній конференції фахівці NVIDIA представили нейромережу, здатну створювати віртуальні інтерактивні світи на основі реального оточення.
Для навчання алгоритму використовувалися матеріали, відзняті в декількох містах камерами безпілотних автомобілів. Потім йому надали можливість самостійно відтворити «побачене» за допомогою графічного движка Unreal Engine 4, застосовуваного в розробці багатьох сучасних хітів. У результаті комп’ютера вдалося створити нескладний автосимулятор на основі запису, отриманого з відеореєстратора.
При створенні віртуального оточення розробники часто стикаються з дорожнечею виробництва чергового блокбастера – адже, кожен об’єкт доводиться спочатку малювати вручну. Створені ж штучним інтелектом елементи можна змінювати і модифікувати в традиційному редакторі ресурсів, скорочуючи час створення ігрових локацій.
Такий підхід дозволить значно спростити процес розробки, автоматизувавши його і частково поклавши рутинні обов’язки дизайнерів на нейромережу, яка безперервно навчається в процесі вивчення реального світу.
«NVIDIA винаходить нові способи створення інтерактивної графіки вже 25 років, і вперше ми можемо зробити це з нейронною мережею. Нейромережі змінять спосіб створення графіки. Це дозволить розробникам створювати нові сцени значно дешевше», – заявив Брайан Катандзаро, віце-президент відділу NVIDIA з прикладного глибокого навчання.
У демонстраційному відеоролику розробники розповіли і про інші можливості алгоритму. Наприклад, один з його авторів створив тривимірну модель свого колеги, який танцює популярний танець Gangnam Style. Фахівець відзначив, що віртуальна копія його напарника танцює набагато краще, ніж це міг би зробити справжній програміст, що послужив для штучного інтелекту прототипом.
Терміни комерційного запуску нейромережі поки невідомі.
Leave a Comment