«Як комп’ютер. Але зовсім інша справа».
Apple опублікувала перший рекламний ролик нових iPad Pro 11 і 12,9, які представлені на осінній «залізній» презентації. Він розповідає про переваги планшетів перед ноутбуками і ПК.
Сильними сторонами iPad Pro називаються висока продуктивність, в тому числі, в іграх, спрямованість на створення контенту, як музики, так і відео, портативність і підтримка гігабітного LTE, а також простота управління – в цьому допомагає система жестів, що перейшла з останніх iPhone. Згадані й широкі можливості стилуса Apple Pencil.
Нові iPad Pro позбулися кнопки «Додому», товстих рамок і джека для навушників, але обзавелися системою розпізнавання лиць Face ID і магнітною зарядкою для Apple Pencil. Потужність зросла за рахунок чіпсета Apple A12X.
Leave a Comment