Tencent випустить конкурента смарт-очками Snap Spectacles

Китайська технокорпорація Tencent готує для внутрішнього ринку окуляри Weishi з вбудованою камерою. Вони призначені для просування однойменного сервісу коротких відеороликів, який належить Tencent.

Офіційно Weishi ще не випущені, але в App Store вже є додаток для зв’язку з окулярами за допомогою Bluetooth. Пристрій володіє 8-мегапіксельною камерою з можливістю зйомки відео з роздільною здатністю 720 або 1080p. Виробництвом займеться компанія Tonot, що базується в Шеньчжені.

Окуляри з’являться в продажі в День холостяка – 11 листопада. У цей день китайські онлайн-майданчики влаштовують масштабні акції та знижки.

Такий же продукт є у компанії Snap, яка володіє месенджером Snapchat. Окуляри Spectacles існують у двох поколіннях і вміють знімати фото та відео тривалістю до 30 секунд. Продажі пристрою незадовільні – перша версія продана лише в 150 000 примірниках.

При цьому, Tencent залишається найбільшим інвестором Snap, володіючи 17 відсотками компанії. Китайський холдинг відомий також по месенджеру WeChat і грі League of Legends.

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.