Компанії часто не залишають без уваги анонси конкурентів, намагаючись довести користувачам перевагу своєї продукції. Саме так вчинила компанія Xiaomi після недавньої презентації OnePlus 6T. Китайський виробник пожартував над новинкою конкурента вельми незвичайним способом.
Під час старту продажів новинки від OnePlus в Нью-Делі компанія Xiaomi в рамках суббренда Pocophone розвісила по місту рекламу власного смартфона F1. На банерах зазначено, що 20 999 рупій (близько $ 285) – це помітно менше 37 999 рупій (від $ 516). А знак «+» червоного кольору в слові «Math» явно є відсиланням до компанії OnePlus.
Крім того, представники бренду Pocophone роздавали людям у черзі за OnePlus 6T калькулятори, щоб ті могли підрахувати різницю в ціні між двома смартфонами.
Pocophone F1
OnePlus 6T
Xiaomi вважає, що користувачам не варто переплачувати за OnePlus 6T, коли Pocophone F1 при майже вдвічі меншій ціні пропонує такий же процесор Snapdragon 845. Правда, компанія не бере до уваги, що у конкурента більш якісні матеріали корпусу, сканер відбитків пальців в екрані, тонші рамки, краща камера, більш швидка зарядка, захист від вологи та безліч інших переваг.
Leave a Comment