Xiaomi здивувала квартальною фінансовою звітністю

Сьогодні, 22 серпня, китайський виробник Xiaomi представив фінансовий звіт, згідно з яким компанія збільшила обсяги доходу від реалізації смартфонів на внутрішньому ринку в другому кварталі 2018 року на 58.7% у порівнянні з ідентичним періодом минулого року. Разом з цим стало відомо, що на чверть зросла середня вартість телефонів вендора з Піднебесної.

Фінансові показники Xiaomi
Згідно аналітичної компанії IDC, Xiaomi займає четверте місце в списку найбільших світових виробників смартфонів. У звітному періоді (другий квартал 2018 роки) фірма змогла реалізувати приблизно 32 млн. Телефонів.У порівнянні з другим кварталом минулого року продажі збільшилися на 43.9%. При цьому чистий прибуток склав 14.63 млрд юанів (2.14 млрд доларів) при доході в 45.24 млрд юанів (6.6 млрд доларів).

Втім, звіт розкриває ще одну цікаву річ. Середня ціна смартфонів компанії Xiaomi в звітному періоді зросла на 25%. В першу чергу це пов’язано з великою популярністю таких моделей, як Mi MIX 2S, Mi 8 SE і Mi 8. До слова, продажу останньої на ринку Китаю перевалили за позначку в 1.1 млн. Штук за період менше, ніж за місяць. Це свідчить про те, що Xiaomi, відома виробництвом бюджетних смартфонів, стала серйозним гравцем на ринку флагманів і пристроїв середнього класу.

Найдешевша модель виробника – Redmi 6A. Її офіційна вартість для ринку Китаю склав 599 юанів ($ 88), а недавно телефон подешевшав ще на 50 юанів ($ 7). Найдорожчим апаратом бренду зараз є Xiaomi Mi 8 Explorer Edition, який оцінили в $ 540. Що стосується популярних моделей Mi 8 і Mi 8 SE, то вартість флагмана з заводу склала від 2699 юанів ($ 395) до 3299 юанів ($ 482) в залежності від конфігурації, а за субфлагман китайський виробник просить 1799-2299 юанів ($ 263- $ 336).

Відзначимо, що опублікована сьогодні квартальна звітність стала першим фінансовим документом, який був представлений компанією з Піднебесної з моменту дебютного публічного розміщення її акцій в Гонконзі. За перші шість місяців поточного року виручка китайського вендора склала майже 80 млрд. Юанів (11.7 млрд. Доларів), а чистий прибуток – 7.6 млрд. Юанів (1.11 млрд. Доларів). І це прекрасні показники, адже за ідентичний період минулого року виробник отримав збиток в розмірі майже 20 млрд. Юанів (2.92 млрд. Доларів).

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.