У вік стрімко розвиваються технологій всім, хто не хоче відставати від моди, доводиться підлаштовуватися під сучасні реалії. Виключення не складають і модні будинки, які за останні пару років випустили майже два десятка різних смарт-годин. Свої аксесуари вже представили Emporio Armani, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Diesel, DKNY і Michael Kors. Більшість з брендів зупинилися на випуску однієї моделі, але компанія Майкла Корса вирішила не зупинятися і відновила свій погляд на дизайн смарт-годин.
Популярний бренд одягу, парфумів та аксесуарів Michael Kors представив продовження лінійки смарт-годин Access, випустивши модель під назвою Runway. Оновлений аксесуар не тільки доповнить повсякденний образ, але і допоможе в спортивних досягненнях. Гаджет оснащений GPS і NFC, захищений від попадання води на глибині до 3 метрів, має датчик вимірювання серцевого ритму і працює на Wear OS.
Корпус Acces Runway виконаний зі сталі, доступний в дев’яти кольорах і випускається в єдиному розмірі на 41 мм. У комплекті з годинником може бути як силіконовий і шкіряні ремінці, так і браслети з металу.
У плані технічних характеристик нічого нового: процесор Qualcomm Snapdragon Wear 2100, акумулятор з автономністю на пару діб і 4 ГБ пам’яті для зберігання музики та програм. Круглий дисплей виконаний за технологією AMOLED, має діагональ 1.3 дюйма і дозвіл 390 × 390 пікселів. У годиннику є підтримка підключення Bluetooth-навушників і платіжного сервісу Google Pay.
Продажі Michael Kors Access Runway почнуться в США з 13 серпня, а пізніше стануть доступні для інших країн. Версія з силіконовим або шкіряним ремінцем обійдеться покупцям в 295 доларів (~ 7690 гривень), зі сталевим – в 350 доларів (~8900 гривень).
Leave a Comment