ПриватБанк звернувся до клієнтів: важлива інформація для власників банківських карток

ПриватБанк звернувся до клієнтів: важлива інформація для власників банківських картокПриватБанк звернувся до клієнтів: важлива інформація для власників банківських карток

Все більше шахраїв телефонують клієнтам ПриватБанку, представляються працівниками банку та виманюють у людей чесні зароблені гроші. Тому в ПриватБанку попередили, що тепер дзвінки від фінансової установи буде проходити за одним номером, а саме – 3700.

Про це повідомила пресслужба банку.

Мета нововведення – ефективніше боротися з телефонним шахрайством, коли зловмисники видають себе за працівників фінансової установи, щоб заволодіти грошима клієнтів. Запровадження єдиного номера також має зміцнити довіру клієнтів до телефонної комунікації з банком, – зазначили в ПриватБанку

Також в ПриватБанку наголосили, що корпоративні клієнти, як і раніше, отримуватимуть дзвінки від своїх персональних менеджерів.

В ПриватБанку також підкреслили, що їхні представники не здійснюють дзвінків через месенджери такі як: Telegram, Viber та інші. Якщо клієнт отримує подібне звернення, це однозначно ознака шахрайства, мета якого отримати доступ до грошей.

Facebook Comments Box
nyaha IT:
Leave a Comment
whatsapp
line