Все більше шахраїв телефонують клієнтам ПриватБанку, представляються працівниками банку та виманюють у людей чесні зароблені гроші. Тому в ПриватБанку попередили, що тепер дзвінки від фінансової установи буде проходити за одним номером, а саме – 3700.
Про це повідомила пресслужба банку.
“Мета нововведення – ефективніше боротися з телефонним шахрайством, коли зловмисники видають себе за працівників фінансової установи, щоб заволодіти грошима клієнтів. Запровадження єдиного номера також має зміцнити довіру клієнтів до телефонної комунікації з банком“, – зазначили в ПриватБанку
Також в ПриватБанку наголосили, що корпоративні клієнти, як і раніше, отримуватимуть дзвінки від своїх персональних менеджерів.
В ПриватБанку також підкреслили, що їхні представники не здійснюють дзвінків через месенджери такі як: Telegram, Viber та інші. Якщо клієнт отримує подібне звернення, це однозначно ознака шахрайства, мета якого отримати доступ до грошей.
Leave a Comment