ПриватБанк закликає клієнтів оновити особисті дані, оскільки це є обов’язковою умовою обслуговування згідно з чинним законодавством України. Якщо клієнти не встигнуть актуалізувати свою інформацію, банк може тимчасово обмежити доступ до рахунків.
В ПриватБанку пояснили, що відповідно до вимог Національного банку України, фінансові установи зобов’язані регулярно перевіряти актуальність персональних даних клієнтів.
Ця вимога встановлена Постановою НБУ №65 щодо здійснення фінансового моніторингу. Її мета — підвищення прозорості банківських операцій і запобігання фінансовому шахрайству.
Актуалізація інформації може проводитися раз на рік або кожні два-три роки. Клієнти, яких це стосується, отримують повідомлення з інструкціями щодо оновлення даних.
В ПриватБанку зазначили, що зробили цей процес максимально зручним – клієнти можуть оновити свої дані як і онлайн, так і офлайн, а саме:
- через мобільний додаток «Приват24»
- або найближче відділення банку
Якщо клієнт відмовиться актуалізувати інформацію або проігнорує запит, банк має право тимчасово призупинити доступ до рахунку.
“Клієнти, які сумніваються у статусі своїх даних, можуть звернутися до відділення ПриватБанку або скористатися онлайн-чатом «Допомога» в додатку «Приват24»“ – підкреслили в ПриватБанку
Також читайте:
Шахраї масово збували фальшиві долари у обмінниках в одному регіоні України
Leave a Comment