Користувачі мобільного застосунку “Резерв+” можуть стикнутися з проблемою, коли їхня відстрочка від мобілізації не відображається в системі, навіть якщо вони мають офіційний документ. Причина цього – відсутність відповідних даних у реєстрі.
Як пояснила заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку Катерина Черногоренко, застосунок “Резерв+” відображає інформацію, яка була внесена оператором Територіального центру комплектування (ТЦК) у “Оберіг” – (Єдиний електронний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів).
“Якщо у вас є паперовий документ про відстрочку, але він не відображається в “Резерв+”, це означає, що оператор ТЦК не вніс відповідні дані у реєстр. У такому випадку необхідно звернутися до служби підтримки, щоб інформацію було оновлено“, – зазначила Черногоренко.
Також вона повідомила, що на сьогодні тільки три види відстрочок не потрібно оформляти у ТЦК, адже їхня наявність автоматично перевіряється через державні реєстри. Мова йде про студентів, чоловіків з інвалідністю, а також багатодітних батьків, які виховують трьох або більше неповнолітніх дітей в одному шлюбі.
“Замовлення відстрочки для студентів, чоловіків з інвалідністю та багатодітних батьків відбувається за кілька секунд: після перевірки в реєстрах інформація автоматично передається в “Оберіг” і статус миттєво відображається у “Резерв+“, – пояснила заступниця міністра.
На сьогодні понад 150 тисяч українців уже скористалися можливістю отримати відстрочку через мобільний застосунок “Резерв+”. Щоб подати запит, необхідно:
- Авторизуватися у “Резерв+”.
- Завантажити військово-обліковий документ.
- Перейти в меню та вибрати “Подати запит на відстрочку”.
- Дочекатися обробки даних – результат з’явиться автоматично.
Черногоренко підкреслила, що онлайн-відстрочка повністю замінює паперовий документ і має таку ж юридичну силу як і паперовий аналог. Крім того, Міністерство оборони планує розширити перелік доступних типів відстрочок, які можна буде отримати через застосунок у найближчій перспективі.
Leave a Comment