YouTube почав карати користувачів: що відомо

Користувачі YouTube скаржаться на аномально довгі рекламні ролики, які, до того ж, не можна пропустити. Одним траплялися відео тривалістю 58 хвилин, інші ж розповідали про 10-годинну і навіть про 90-годинну вставки. За словами менеджера з комунікацій YouTube Олува Фалодун, компанія не несе відповідальності за проблеми з пропуском рекламних роликів. У цьому винні блокувальники реклами, які користувачі ставлять щоб не бачити її.

Проте схоже команда YouTube вже якось говорила. Крім того, в одній зі своїх заяв Google все ж таки «зізналася» у впровадженні нової політики показу реклами. Зауваживши, що остання допомагає авторам каналів розвивати свій бізнес, платформа хоче переконати глядачів не використати блокувальники. Або спробувати вже нарешті YouTube Premium, щоби дивитися відео без реклами.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.