Нещодавно YouTube почали скаржитися на аномально довгі рекламні ролики, які неможливо пропустити. Google взялася прокоментувати ситуацію — і одразу «призначила» винними в тому, що сталося самих користувачів.
Як стверджує менеджер із комунікацій YouTube Олува Фалодун, компанія не несе відповідальності за проблеми з пропуском рекламних роликів — у цьому винні блокувальники реклами.
«YouTube не показує рекламу тривалістю понад хвилину, яку не можна пропустити. Користувачі, які блокують рекламу, можуть відчувати незручності під час перегляду, оскільки деякі блокувальники реклами спотворюють відтворення на YouTube», – заявила представник Google.
Раніше відеохостинг неодноразово заявляв, що увімкнення розширень для блокування реклами порушує правила використання YouTube. Платформа також багато разів вставляла палиці у колеса користувачам «адблоків», щоразу стверджуючи, що проблема не на її боці. Як альтернатива компанія пропонує оформити платну передплату YouTube Premium або змиритися з переглядом реклами.
Leave a Comment