ПриватБанк розширив можливості своєї мобільної платіжної системи “Термінал”, інтегрувавши до неї програму лояльності “Привіт”. Завдяки цьому оновленню, підприємці, які приймають безготівкові платежі через смартфон, тепер можуть надавати клієнтам персональні знижки, так само як це відбувається під час оплати через стандартні POS-термінали або онлайн-платежі.
Про це розповів керівника напряму торгівельного еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко.
За його словами, ця ініціатива не лише спрощує платіжні сервіси для бізнесу, а й сприяє залученню нових клієнтів завдяки покращеному обслуговуванню. Таким чином, банк продовжує встановлювати нові тренди у фінансових технологіях, роблячи еквайринг максимально зручним і вигідним для підприємців.
“Інтеграція програми лояльності ‘Привіт’ у додаток ‘Термінал’ відкриває нові можливості для залучення клієнтів“, – зазначив він.
Підключити програму лояльності “Привіт” підприємці можуть власноруч у “Приват24 для бізнесу”. Щоб налаштувати акційну пропозицію, потрібно увійти до “Приват24 для бізнесу”, вибрати розділ “Маркетинг” та додати програму лояльності “Привіт”.
За офіційними даними ПриватБанку, мобільний додаток “Термінал” став важливим фінансовим інструментом для малого та середнього бізнесу. Його активно використовують підприємці на ринках, продавці у торгових центрах, магазини товарів для дому та ресторани. На сьогодні понад 28 тисяч бізнес-користувачів регулярно приймають платежі через цей сервіс, а щомісячний оборот транзакцій перевищує 1 мільярд гривень.
Leave a Comment