Державна фінансова установа ПриватБанк впровадила сучасний канал комунікацій для клієнтів – RCS-повідомлення, повідомляє пресслужба банку. «ПриватБанк запустив новий зручний та сучасний канал зв’язку з клієнтами через RCS, – заявили в банку.
Ця технологія дозволяє клієнтам:
- швидко взаємодіяти з банком;
- користуватися акційними пропозиціями та виконувати операції в повідомленнях.
На першому етапі сервіс доступний для пристроїв Android по всій Україні, а зараз планується запуск для iOS.
Щоб почати користуватися RCS-повідомленнями, достатньо увімкнути цю функцію в налаштуваннях «Google Повідомлення» на смартфоні з Android 5.0 і вище:
- Відкрити “Повідомлення Google”.
- Обрати “Налаштування” у верхньому правому куті.
- Перейти до розділу “RCS-чати” та актив
RCS (Rich Communication Services) – це інноваційна розробка Google, яка надає більше можливостей, ніж звичайні SMS, забезпечуючи інтерактивне та безпечне спілкування з банком. Технологія підтримується провідними операторами України: Київстар, lifecell та Vodafone Україна.
Leave a Comment