Останні дні українські користувачі мобільного оператора Vodafone активно обговорюють підвищення вартості тарифів. За словами абонентів, їм почали приходити смс з повідомленням, що їхні тарифи зростуть на 60 гривень, що викликало хвилю невдоволення.
Що каже компанія
Vodafone підтвердив зміну тарифної політики, пояснивши її необхідністю інвестувати в підтримку та розвиток телекомунікаційної інфраструктури.
“Погоджуємося, що інформація про підвищення вартості може викликати неприємні відчуття. Однак це необхідно для підтримки високого рівня якості послуг, адже ми змушені збільшувати інвестиції в обладнання та мережу“, — зазначили в компанії.
Ситуація з підвищенням тарифів викликала неоднозначну реакцію серед абонентів.
З боку компанії Vodafone рішення пояснюється необхідністю збільшення інвестицій у розвиток інфраструктури та підтримку телекомунікаційних мереж. Оператор наголошує, що такі кроки спрямовані на забезпечення високої якості зв’язку та впровадження сучасних технологій.
Водночас клієнти вважають, що перед підвищенням вартості послуг компанія повинна продемонструвати помітне покращення якості зв’язку та інтернету. Абоненти наголошують, що існуючі недоліки в обслуговуванні мають бути вирішені першочергово, щоб виправдати додаткові витрати.
Таким чином, попри пояснення компанії, багато клієнтів висловлюють своє невдоволення, зокрема в соціальній мережі X (раніше Twitter). Основні претензії абонентів:
- Якість зв’язку та інтернету. Користувачі наголошують, що поточна якість послуг не відповідає їхнім очікуванням, і це не виправдовує підвищення цін.
- Відсутність покращень. Перед збільшенням тарифів компанія, на думку клієнтів, мала б усунути недоліки у зв’язку.
Скептичні настрої серед абонентів поки що домінують, але подальший розвиток подій покаже, чи виправдає компанія їхні сподівання.
Leave a Comment