Vodafone, Київстар чи lifecell: який оператор втратив більше клієнтів через зростання тарифів

Українцям пояснили, який мобільний оператор найбільше втратив абонентів після підвищення тарифів.

За даними Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК), у 2024 році значно зросла популярність послуги перенесення мобільних номерів (MNP). Загалом українці перенесли 340,63 тисячі номерів – це у 2,3 рази більше, ніж у попередньому році. Найчастіше абоненти змінювали оператора з “Київстару” на lifecell.

Великий перехід на lifecell обумовлений тим, що компанія запустила акцію “Стоп-ціна”, в якому пропонується новим абонентам, які перейдуть від іншого оператора за допомогою сервісу перенесення номера, підключити два тарифи з Безлімітним інтернетом за 100 та 180 гривень. Більш детальніше про акцію ми розповідали в цій статті – “Тарифи з безлімітним інтернетом від Lifecell: 100 та 180 гривень

Vodafone також послідував прикладу lifecell і запустив сервіс перенесення номера де пропонує своїм новим клієнтам пакет з безлімітним інтернетом всього лиш за 100 гривень. Більш детальніше про саму акцію можна ознайомитися на сайті компанії перейшовши за посиланням.

Таким чином за статистикою, саме “Київстар” зазнав найбільших втрат, адже в нього найдорожчі тарифи: компанію залишило 207,1 тисячі абонентів, що складає 60% від усіх переходів. Другим за кількістю втрат став “Vodafone Україна” – від нього пішло 109,53 тисячі абонентів (32%). Найменше клієнтів втратила lifecell – лише 22,88 тисячі, що дорівнює 6,7% від загальної кількості переходів.

Щодо отриманих абонентів, лідером став lifecell: оператор залучив 270 тисяч нових клієнтів, що становить 79% усіх переносів номерів. На другому місці опинився “Vodafone Україна” з 54,11 тисячі переходів (16%), а “Київстар” отримав лише 16,16 тисячі нових абонентів (4,7%).

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.