З 1 грудня в Україні стартувала нова програма державної підтримки, у рамках якої можна отримати 1000 гривен. Втім, у деяких випадках гроші можуть не надходити чи затримуватись. Розбираємося, у чому можуть бути причини та як діяти.
Якщо заявку подано, але гроші не надійшли
Після подання заяви на отримання допомоги потрібно почекати до 10 днів, поки її опрацюють. Якщо через цей час гроші не прийшли, оскарження слід розпочинати зі самостійної перевірки даних в заяві.
Алгоритм дій:
- Переконайтеся, що усі дані вказані правильно. Зокрема, слід увімкнути та перевірити додаток «Дія».
- Зв’яжіться зі службою підтримки програми «Дія». Вони допоможуть розібратися у причинах затримки.
- Оновіть додаток «Дія» до останньої версії, оскільки застаріла версія може стати причиною збоїв.
- Уважно перевірте, що банківська картка Національний кешбек правильно прив’язана до додатку.
Особливості оформлення виплат для особливих категорій
Допомогу в 1000 гривен можуть отримати такі категорії громадян:
- Особи, що відмовились від ідентифікаційного коду з релігійних причин.
- Громадяни віком від 65 років.
- Опікуни та законні представники неповнолітніх дітей.
Для оформлення потрібно звернутися до відділення банку-партнера з наступними документами:
- Паспорт громадянина України з відміткою про відмову від коду за потреби.
- Свідоцтво про народження дитини (для оформлення на дитину).
- Документ що підтверджує статус опікуна або представника.
Facebook Comments
Leave a Comment