Vodafone розповів, скільки зможе утримувати зв’язок під час блекаутів: подробиці

У випадку масштабних вимкнень електроенергії мобільний оператор Vodafone зможе забезпечувати телефонний зв’язок та інтернет до 10 годин. Проте така тривалість можлива лише за умови обмеження використання інтернету після 4–6 годин роботи без світла. В іншому випадку базові станції розряджатимуться швидше. Про це повідомили у компанії в своїх соціальних мережах

Як працюватиме зв’язок під час тривалих блекаутів

Якщо відключення електроенергії триватиме до 8 годин, Vodafone обіцяє підтримувати зв’язок у звичайному режимі 4–6 годин. Після цього оператор обмежить споживання інтернету, залишивши лише можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS. У такому режимі базові станції зможуть працювати до 10 годин.

Якщо продовжувати користуватися інтернетом у звичайному режимі, батареї базових станцій розряджатимуться дуже швидко“, – пояснили у компанії.

Технічні складнощі реалізації вимог держави

Vodafone стверджує, що виконання розпорядження Національного центру України (НЦУ) щодо забезпечення 10 годин стабільного зв’язку під час блекаутів є технічно складним завданням.

Це проблема національного масштабу, а не окремих операторів. Навіть якщо придбати 20 000 акумуляторних батарей, потрібно знайти час для їхньої доставки в Україну та фізичного встановлення. Українські оператори ще до отримання розпорядження НЦУ викупили всі можливі потужності у Китаї і як ми бачимо поки ніхто не може наблизитися до 10 годин “, – зазначили у компанії.

Основні перешкоди для реалізації 10-годинного зв’язку

Експерти виділяють кілька ключових проблем, які заважають мобільним операторам забезпечити зв’язок на 10 годин:

  • Значні інвестиції: Потрібно значно збільшити витрати на енергоустаткування.
  • Час на реалізацію: Для пошуку, доставки та встановлення великої кількості генераторів і батарей потрібен час.
  • Обмеження на встановлення генераторів: Багато базових станцій у містах розташовані на дахах будинків, що унеможливлює встановлення генераторів.
  • Дефіцит персоналу: Для обслуговування обладнання потрібна більша кількість працівників, але частина з них вже мобілізована.
  • Проблеми із зарядженням акумуляторів: Якщо електроенергія подається за графіком 4 години зі світлом на 4 години без, акумулятори не встигають заряджатися.

Що кажуть аналітики

За словами експертів, подання заявок в обленерго для збільшення потужності на базових станціях стало швидшим, але все ще виникають труднощі через бюрократію та відмови.

У таких умовах стабільність зв’язку залежить від балансу між доступністю енергоресурсів, технічним забезпеченням операторів та ефективністю державного регулювання.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.