Трекінг повісток в Резерв+, як буду працювати така функція

Міноборони планує вирішити проблему з оповіщенням громадян про повістки за допомогою застосунку Резерв+, де може з’явитися система сповіщень про зміни в особовій справі. Про це заявила заступниця міністра оборони з цифровізації Катерина Чорногоренко під час Ukrainian Outsourcing Summit.

За її словами, наразі існує значна проблема з інформуванням громадян про виклики до ТЦК (територіальних центрів комплектування). Бувають випадки, коли люди не отримують повістки, адже документи залишаються на пошті або надсилаються за неправильною адресою.

Щоб вирішити цю проблему, у Міноборони запропонували створити систему «трекінгу повістки». Вона дозволить громадянам відстежувати статус документа через Резерв+, де буде доступна інформація про номер повістки та етапи її доставки. Дану функцію планують запровадити уже в 2025 році. Водночас, запровадження електронних повісток поки що не планується.

Нагадаємо, що в “Резерв+” уже доступна функція подання онлайн-заявок на відстрочку від військової служби. Вона передбачена для багатодітних батьків, осіб з інвалідністю, а також студентів аспірантів та докторантів, які здобувають освіту послідовно. Також у майбутньому планується додати можливість сплати штрафів за порушення правил військового обліку безпосередньо через застосунок.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.