Мобільні оператори пропонують своїм клієнтам широкий вибір тарифних планів із різною кількістю хвилин, SMS, гігабайтів та додаткових послуг. Завдяки цьому кожен може обрати оптимальний тариф відповідно до своїх потреб і бюджету. Якщо ж поточний тарифний план більше не підходить, його можна змінити на вигідніший.
Для абонентів “Київстару” передбачено кілька способів зміни тарифу. Як повідомляє компанія, це можна зробити:
- за номером 477 або 477*1;
- через додаток “Мій Київстар” (у розділі “Усі тарифи”);
- за номером 466;
- на сайті оператора у розділі “Тарифи”.
Іноді трапляється, що включені у тариф хвилини, гігабайти чи SMS закінчуються раніше, ніж завершується строк дії пакету. У таких випадках абоненти можуть активувати дострокове поповнення пакету послуг. Це також можна зробити декількома способами:
- за номером 477*202;
- через систему самообслуговування “Мій Київстар”;
- у контакт-центрі або у фірмовому магазині “Київстар”.
Окрім того, “Київстар”, Vodafone та lifecell запевняють, що забезпечуватимуть стабільний зв’язок та інтернет навіть під час відключень електроенергії.
Leave a Comment