Київстар попередив про заміну тарифних планів

Мобільні оператори пропонують своїм клієнтам широкий вибір тарифних планів із різною кількістю хвилин, SMS, гігабайтів та додаткових послуг. Завдяки цьому кожен може обрати оптимальний тариф відповідно до своїх потреб і бюджету. Якщо ж поточний тарифний план більше не підходить, його можна змінити на вигідніший.

Для абонентів “Київстару” передбачено кілька способів зміни тарифу. Як повідомляє компанія, це можна зробити:

  • за номером 477 або 477*1;
  • через додаток “Мій Київстар” (у розділі “Усі тарифи”);
  • за номером 466;
  • на сайті оператора у розділі “Тарифи”.

Іноді трапляється, що включені у тариф хвилини, гігабайти чи SMS закінчуються раніше, ніж завершується строк дії пакету. У таких випадках абоненти можуть активувати дострокове поповнення пакету послуг. Це також можна зробити декількома способами:

  • за номером 477*202;
  • через систему самообслуговування “Мій Київстар”;
  • у контакт-центрі або у фірмовому магазині “Київстар”.

Окрім того, “Київстар”, Vodafone та lifecell запевняють, що забезпечуватимуть стабільний зв’язок та інтернет навіть під час відключень електроенергії.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.