ПриватБанк нагадує своїм клієнтам про необхідність регулярно оновлювати особисті дані, яке є обов’язковим відповідно до вимог українського законодавства. Це важливий крок для безпечного і комфортного обслуговування клієнтів.
Що потрібно знати:
Ігнорування запитів банку на оновлення інформації може призвести до тимчасового блокування рахунку. Така вимога Національного банку України покликана підвищити прозорість фінансових операцій та захистити кошти клієнтів від шахрайства.
ПриватБанк прагне зручності для своїх клієнтів, тому максимально спростив процедуру оновлення даних. Це можна зробити у відділенні банку або через мобільний додаток “Приват24”. З будь-якими питаннями щодо оновлення даних клієнти можуть звертатися до спеціалістів банку у відділеннях або через онлайн-чат “Допомога” в додатку “Приват24”.
Своєчасна актуалізація даних — це запорука безпеки ваших коштів і безперебійного користування банківськими послугами.
Також останніми днями ПриватБанк опинився в центрі скандалу. Багато клієнтів скаржилися на несанкціоновані списання коштів з їхніх карток, часто навіть кредитних. У банку клієнтів направляють до поліції, а правоохоронці, своєю чергою, відправляють їх за роз’ясненнями в банк.
У ПриватБанку коментують ситуацію, зазначаючи, що відповідальність за втрачені кошти лежить на самих користувачах, які не встановили ліміт на онлайн-транзакції або ввели дані картки на небезпечних сайтах. Імовірність повернення вкрадених коштів, на жаль, мінімальна.
Щоб убезпечити свої фінанси, рекомендується встановити щоденний ліміт на транзакції. Великі онлайн-покупки краще підтверджувати через додаток — це простий і ефективний спосіб захистити ваші кошти.
Leave a Comment