Це нововведення значно спрощує користування мобільним зв’язком, адже тепер користувачі можуть автоматизувати процес поповнення рахунку.
Що відомо?
Функція автопоповнення дозволяє підтримувати безперебійну роботу мобільного номера, оскільки кошти для оплати тарифу будуть списуватися автоматично та заздалегідь.
Налаштувати цю функцію можна у додатку My Vodafone. Для цього необхідно зробити лише два кроки:
- Обрати свій номер або номер близьких, які вже додані до програми.
- Ввести реквізити банківської картки, з якої будуть здійснюватися регулярні платежі.
Користуватися автопоповненням можуть як контрактні клієнти, так і абоненти передплаченого зв’язку:
– Контрактні клієнти можуть налаштувати автоплатіж відповідно до рахунку за місяць, тобто сума за послуги буде автоматично списуватися щомісяця після виставлення рахунку.
– Абоненти передплати мають два варіанти: автопоповнення на суму тарифного плану або на фіксовану суму.
У першому випадку гроші будуть списані автоматично за день до дати оплати тарифу, у другому — користувач може встановити конкретну дату для списання, наприклад, 5 числа кожного місяця.
«Налаштувавши автопоповнення один раз, користувач може забути про необхідність вручну поповнювати рахунок. My Vodafone автоматично подбає про оплату в потрібний час. Якщо функція більше не потрібна, її можна відключити в будь-який момент через налаштування», — повідомили у мобільного оператора.
Турбота про близьких
Автопоповнення також стане в пригоді тим, хто хоче дбати про рахунки своїх рідних. Ви можете налаштувати автоматичний платіж для близьких людей, щоб вони завжди залишалися на зв’язку, виключивши ризик, що вони залишаться без мобільного зв’язку через несвоєчасну оплату.
Leave a Comment