ПриватБанк запускає сервіс відеоконсультацій жестовою мовою. Про це нововведення свідчить інформація, опублікована на сайті банку.
З 29 вересня 2024 року в додатку Приват24 з’являється сервіс відеоконсультацій українською жестовою мовою. Це унікальне рішення для українських банківських додатків, розроблене фахівцями ПриватБанку, яке дозволяє клієнтам, які спілкуються жестовою мовою, отримувати консультації безпосередньо від банківських фахівців.
Щоб скористатися послугою, необхідно зайти в мобільний додаток Приват24, у верхньому правому куті екрана увійти в розділ «Комунікації» (значок навушників) і обрати розділ «Консультація жестовою мовою».
За допомогою всеукраїнських сурдоперекладачів та професійних тренерів Асоціації людей з інвалідністю, працівники ПриватБанку вивчають та продовжують вдосконалювати знання української жестової мови.
Керівник відділу дистанційної підтримки ПриватБанку Оксана Аношечкіна розповіла – «За перші два дні до нас звернулося 18 клієнтів. Наші фахівці освоїли жестову мову за три місяці і дуже хвилювалися перед запуском. Але вперше дзвінок мав величезний успіх і вся наша команда пишається тим, що запровадила таку послугу, щоб допомогти людям вирішити їхні проблеми у спосіб, який здавався неможливим лише шість місяців тому. Це неймовірне натхнення».
В Україні, за даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, 2,1 мільйона громадян мають різний ступінь порушення слуху, мова жестів є основним або одним із основних засобів спілкування для близько 230 тисяч осіб.
Також читайте:
НБУ запроваджує нові обмеження на карткові перекази: що потрібно знати.
Нова пошта кардинально піднімає ціна за посилки.
Мобільний зв’язок стане розкішшю: тарифи зібралися підняти майже в половину.
Leave a Comment