Якість зв’язку зазнає змін: Київстар, Vodafone та lifecell викликали на килим до Кабміну

У Київстар, Vodafone та lifecell розповіли, що вони активно готуються до можливих відключень світла.

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров провів онлайн конференцію з топменеджерами трьох мобільних операторів, в якому обговорювалося питання щодо готовності мобільного зв’язку до осінньо-зимового періоду, а також їх готовність до можливих блекаутів.

Навіть попри відсутності електрики, українці повинні мати змогу зателефонувати у швидку, поліцію та рідним. Мобільні оператори повинні підготувати свої базові станції до екстрених ситуацій, адже ворог продовжує обстрілювати енергетичні об’єкти України – зазначив Міністр

За його словами, оператори почали виконувати вимоги НЦУ, тому активно закуповують генератори та батареї, які повинні забезпечити роботу базових станцій у разі відключення електрики. Він додав, що влада усуває бюрократію, щоб усі рішення ухвалювали максимально швидко, також у парламенті вже зареєстровано законопроєкт, який передбачає відповідальність за їх невиконання.

Поки мобільні оператори готові забезпечити зв’язком до 4 годин українців у разі відключення електрики. Наразі обговорюється збільшення цього часу хоча б до 6 годин безперервної роботи. Тому вирішуємо питання, щоб прибрати бюрократичні моменти щодо логістики та доставки генераторів та їх установлення для мобільних операторів – підкреслив Федоров

Також він продовжив – Перед Україною стоять унікальні виклики у сфері телекомунікацій, і кожен крок операторів є важливим досвідом для світу щодо забезпечення безперебійного зв’язку в кризових умовах.

Також читайте:

Київстар, Vodafone і Lifecell розповіли про свої дешеві тарифи.

“Київстар” підвищив швидкість мобільного інтернету в 17 містах.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.