Київстар зробив заяву щодо припинення деяких важливих послуг з 10 вересня

З 10 вересня мобільний оператор Київстар припинить надавати своїм клієнтам три ключові послуги, які будуть автоматично відключені. Замість них компанія запропонує новий сервіс під назвою “На зв’язку”, що об’єднає всі три послуги. Цей новий пакет буде доступний за додаткову плату.

Як зазначено у повідомленні Київстар, послуги “Хто дзвонив”, “Автовідповідач” і “Повідомити про мене” будуть відключені з наступного вівторка. Натомість оператор впровадить нову послугу “На зв’язку”, яка замінить ці сервіси.

“У зв’язку з модернізацією платформи та запуском послуги На зв’язку, сервіси Хто дзвонив, Автовідповідач та Повідомити про мене припиняють свою роботу й автоматично будуть відключені”, – йдеться в офіційному повідомленні компанії.

Новий сервіс коштуватиме 10 грн на місяць для контрактних абонентів. Для тих, хто користується передплатними тарифами, ціна складе 0,33 грн на день, що в підсумку теж дорівнює 10 грн на місяць. Для активації послуги необхідно набрати комбінацію 1391#.

Користувачі, які раніше користувалися платною версією “Автовідповідач Преміум”, не будуть сплачувати додаткову плату. Для них послуга “На зв’язку” буде підключена автоматично, але потрібно буде вручну налаштувати голосову поштову скриньку для отримання повідомлень.

Київстар попереджає, що важлива інформація, яка зберігається на старій голосовій скриньці, має бути збережена до 10 вересня 2024 року. Після цієї дати всі дані будуть видалені.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.