Клієнтам Київстар, Vodafone та lifecell пояснили, як прибрати символ “Е” з екрана смартфона

Користувачі мобільних пристроїв в Україні все частіше помічають появу літери “Е” у рядку стану своїх смартфонів. Це явище супроводжується погіршенням якості зв’язку та швидкості інтернету.

Наприклад, ваш мобільний телефон показуватиме E замість 3G, H, H+, 4G, 4G+, LTE або LTE+, якщо ви перебуваєте в зоні з поганим стільниковим покриттям, змушуючи ваш телефон шукати сигнали мобільної мережі 2G GSM. Телефон показує E (EDGE) у місцях, віддалених від населених пунктів зі слабким сигналом, наприклад у підвалах, ліфтах, густих лісах або гірській місцевості. Також це може бути пов’язано з відключенням електроенергії, коли оператори зменшують навантаження на базові станції.

Щоб покращити якість зв’язку, коли відображається «E», ви можете спробувати наступні методи:

  • Перезапустіть мобільний інтернет через режим польоту, увімкніть його на 10-15 секунд, а потім вимкніть.
  • Змінити тип мережі в налаштуваннях телефону, вибравши “3G/2G (авто)” замість автоматичного вибору мережі в розділі “Мобільні дані та SIM-картки”.
  • Ручний вибір оператора в налаштуваннях сім-карти іноді допомагає відновити стабільне з’єднання.

Якщо проблема не зникає в певному місці, можна змінити оператора. Однак перед тим, як це зробити, важливо зрозуміти якість покриття інших операторів у цьому районі.

Варто відзначити, що наявність літери «Е» не завжди говорить про проблеми з пристроєм. Зазвичай це пов’язано з особливостями інфраструктури мобільного зв’язку в даній місцевості або тимчасовими технічними труднощами.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.