ПриватБанк анонсував нове фінансове заохочення для своїх клієнтів. Тепер банк повертає гроші за оплату товарів і послуг карткою, а кешбеки вже отримали понад 14 мільйонів українців.
З травня 2024 року клієнти ПриватБанку скористалися понад 100 мільйонами акційних пропозицій, знижок і кешбеків у рамках програми лояльності “Привіт”. Це перша в банківській сфері інтелектуальна персоналізована програма, яка надає клієнтам доступ до найвигідніших пропозицій від провідних брендів.
Станом на сьогодні, власники карток вже отримали понад 141 мільйон гривень у вигляді кешбеків. Найпопулярнішими категоріями серед учасників є продукти, кафе й ресторани, а також автозаправні станції. Щоб ознайомитися з актуальними знижками та кешбеками від партнерів, клієнти можуть відвідати меню “Привіт” у веб-версії або мобільному застосунку Приват24. Перелік пропозицій від нових і постійних партнерів оновлюється щодня.
Крім того, ПриватБанк планує розширити функціонал Приват24, запровадивши можливість отримання консультацій українською жестовою мовою через відеодзвінок з операторами контакт-центру. Цей новий сервіс розроблений у рамках Стратегії безбар’єрності банку, яка має на меті створення рівних можливостей для всіх клієнтів ПриватБанку.
Дванадцять співробітників контакт-центру наразі проходять тримісячне навчання з української жестової мови під керівництвом професійних тренерів. Це дозволить клієнтам з вадами слуху комфортно спілкуватися з банком і отримувати необхідні консультації та послуги.
Leave a Comment