У Київстар з’явиться нова довгоочікувана послуга: що запропонує своїм клієнтам мобільний оператор

Найбільший мобільний оператор України, Київстар, оголосив про запуск нової послуги «На зв’язку», яка стане доступною з 10 вересня. Нова послуга об’єднає функції таких популярних сервісів, як “Автовідповідач”, “Повідомити про мене” та “Хто дзвонив”, що дозволить клієнтам оптимізувати користування мобільними послугами.

Дата запуску послуги «На зв’язку»

Послуга «На зв’язку» стане доступною для підключення вже з 10 вересня. Користувачі зможуть активувати її за два тижні, використовуючи спеціальний код.

Вартість та умови підключення

Абонентам Київстар з контрактом користування послугою «На зв’язку» обійдеться всього у 10 гривень на місяць. Для користувачів передплачених тарифів ціна складе 0,33 гривні на день. Щоб підключити послугу, достатньо набрати комбінацію 1391# та натиснути кнопку виклику.

Особливості послуги та її переваги

Представники Київстар зазначають, що нова послуга «На зв’язку» значно спростить користування мобільними сервісами, адже вона об’єднає функціонал одразу декількох популярних послуг. Це дозволить абонентам знизити витрати на мобільний зв’язок, оскільки відпаде потреба в окремих підписках на різні сервіси.

Зверніть увагу, що після підключення послуги «На зв’язку» всі поточні сервіси, такі як “Автовідповідач”, “Хто дзвонив” і “Повідомити про мене”, автоматично припинять свою дію.

Автоматичне підключення для користувачів Автовідповідача Преміум

Для користувачів платної версії Автовідповідача, які підключені до Автовідповідача Преміум, послуга «На зв’язку» активується автоматично з 10 вересня. Однак Київстар радить цим абонентам до 9 вересня перевірити свої голосові повідомлення та зберегти важливі дані, адже після підключення нової послуги всі записи будуть видалені.

Також після переходу на «На зв’язку» користувачам “Автовідповідача Преміум” необхідно буде заново налаштувати свою голосову пошту.

Таким чином, нова послуга «На зв’язку» стане універсальним рішенням для всіх абонентів Київстар, які прагнуть зручності та економії в користуванні мобільними послугами.

Також читайте:

Київстар оголосив про підвищення цін на деякі тарифи.

Міноборони впроваджує нову функцію в додатку Резерв+.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.