В Україні користувачі мобільних пристроїв все частіше стикаються з проблемою появи літери «Е» в рядку стану смартфона. Що це означає та як виправити, читайте в нашому матеріалі.
Якщо у двох словах, то E на вашому телефоні означає, що ваш телефон підключено до традиційної мережі 2G EDGE вашого оператора. Зазвичай це трапляється, коли пристрій перебуває на межі з’єднання з мережею, оскільки EDGE є найстарішою та найменш передовою стільниковою технологією, яка все ще використовується. Робота в мережі 2G не є ідеальною, оскільки швидкість сканування даних може виявитися недостатньою навіть для надсилання одного повідомлення чату.
Є декілька причин, чому на смартфоні може з’явитися буква «E». Найчастіше це відбувається за межами міст, де немає покриття більш сучасних стандартів зв’язку. Це також може бути пов’язано з відключенням електроенергії, щоб оператори могли зменшити навантаження на базові станції.
Крім того, «E» часто з’являється в місцях із поганим сигналом, наприклад у підвалах, ліфтах, густих лісах або гірських районах. У густонаселених районах причиною може бути велика концентрація користувачів певного оператора. Зрештою, це типова ситуація у віддалених селах.
Є кілька способів покращити якість зв’язку, коли на екрані відображається «E»:
- Перший спосіб – перезапустити мобільний інтернет через режим польоту. Увімкніть режим польоту на 10-15 секунд, потім вимкніть.
- Другий спосіб – змінити тип мережі в налаштуваннях телефону. У розділі «Мобільні дані та SIM» ви можете вибрати в ручну “3G/2G”, замість автоматичного вибору мережі.
- Третій варіант – вибрати оператора вручну в налаштуваннях SIM-карти. Іноді це допомагає відновити стабільний зв’язок.
Якщо проблема не зникає в певному місці, можливо, вам доведеться змінити оператора. Але перед цим важливо зрозуміти якість покриття інших операторів у цьому регіоні.
Leave a Comment