У Києві на вулиці Дорогожицька 4, “Нова пошта” відкрила перше в Україні інклюзивне поштове відділення, яке враховує потреби всіх відвідувачів. Це відділення створене для зручності батьків з дитячими візочками, людей на кріслах колісних, представників маломобільних груп, а також осіб з порушеннями зору або слуху.
Під час будівництва цього відділення та його перевірки на доступність, Нова пошта співпрацювала з експертами громадської організації «Безбар’єрність» та залучила клієнтів з різними типами фізичних порушень. Такий підхід допоміг створити простір, в якому кожен може почуватися комфортно та безпечно.
“Радий бачити, що бізнеси сьогодні враховують безбар’єрність у своїй корпоративній культурі та знаходять способи її впровадження. Відкриття першого безбар’єрного відділення не лише розширює можливості для клієнтів, але й сприяє працевлаштуванню людей з інвалідністю. Це важливий приклад для інших бізнесів і крок до майбутньої України, яку ми прагнемо створити”, — зазначає Віталій Пчолкін, керівник Групи активної реабілітації ГАР.
Нововідкрите відділення Нової пошти на вулиці Дорогожицькій у Києві оснащене усіма елементами доступності: тактильною плиткою, мнемосхемою, широким входом без порогів, звуковими маяками на дверях, цифровим помічником, індукційною петлею, адаптованими меблями тощо. У відділенні також є зона кав’ярні, доступна вбиральня, сповивальний столик, простір для дітей, мисочки для тварин та готель для комах.
Цей проєкт є прикладом безбар’єрного простору та закликом до українських бізнесів впроваджувати стандарти доступності, що особливо важливо в умовах зростання кількості людей з інвалідністю через війну.
Під час відкриття відділення організатори провели панельну дискусію на тему важливості безбар’єрності у послугах. У заході взяли участь співвласник Нової пошти Володимир Поперешнюк, Віталій Пчолкін (директор ГО «Група активної реабілітації»), військовослужбовець і мотиваційний тренер Володимир Рудковський.
“Ми й надалі інтегруватимемо безбар’єрність та впроваджуватимемо стандарти доступності в нових відділеннях. Наша мета — стати прикладом безбар’єрних рішень і сприяти тому, щоб вся Україна стала безбар’єрною”, — заявив співвласник Нової пошти Володимир Поперешнюк.
У найближчому році Нова пошта планує масштабувати та розширювати безбар’єрні рішення у всіх своїх відділеннях. Компанія прагне зробити свої простори доступними для всіх груп населення, включно з ветеранами, людьми на протезах, батьками з дітьми, людьми похилого віку, особами з порушеннями зору і слуху, а також власниками домашніх тварин.
Leave a Comment