Українці все частіше стикаються з проблемами у фінансових установах з посиленням моніторингу коштів.
Стало відомо, що ПриватБанк вимагає додаткові підтвердження доходів від людей, які заробляють гроші за допомогою YouTube, сайтів тощо.
Так, один українець на сайті Мінфіну розповів про свої труднощі зі зняття коштів в ПриватБанку.
За його словами, він зіштовхнувся з труднощами при спробі зняти готівки, отриманої від монетизації YouTube. Попри те, що банк пропонує послугу отримання виплат із Google AdSense, при спробі зняття готівки він вимагає додаткового підтвердження походження коштів.
“Я отримую дохід від монетизації YouTube. Публікую відео на цій платформі, а потім YouTube розміщує в них рекламу. Гроші за показ цієї реклами на моїх відео накопичуються в Google AdSense, після чого з 21 по 24 число щомісяця зараховуються на карту. Google AdSense роз’яснює, як формуються кошти на підставі публічного договору, стаття 5“, – розповів українець.
Клієнт наголосив, що цілий тиждень намагався вирішити питання з підтвердженням документів, як у відділенні ПриватБанку, так і за допомогою Онлайн додатка. Однак, це зовсім не допомогло. Річ у тому, що Служба підтримки відмовляється приймати публічний договір, звіти про swift платежі, квитанції з особистого кабінету Google AdSense.
Також чоловік написав письмову заяву про походження коштів у відділенні ПриватБанку, проте їх теж це не влаштувало.
“Я надав всю інформацію, але банк каже що усі надані документи та заява не є достатнім доказом походження коштів, і пропонують написати в підтримку Google AdSense для отримання інших підтверджуючих документів, яких самих по собі не існує. Залишається відкритим питання, яким чином після усіх наданих документів я маю підтвердити походження коштів?“ – написав клієнт
У ПриватБанку коротко відповіли на скаргу клієнта: “Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв’яжуться. Вибачте за створені незручності.”
Leave a Comment