Китайський блогер-мільйонник Гао Жосян опублікував відеоролик з неофіційним краш-тестом електрокарів Xiaomi SU7 та Zeekr 007. У своєму розборі він більшою мірою «пройшовся» автомобілем Xiaomi — і компанія вже дала офіційний коментар із цього приводу.
Суть випробування полягала у лобовому зіткненні електрокарів із 90-відсотковим перекриттям на швидкості 60 км/год. Після того як обидва «піддослідні» передбачувано отримали сильні ушкодження, блогер дав оцінку їхній подальшій «поведінці».
За допомогою бортової системи Zeekr 007 вдалося зв’язатися зі службою підтримки клієнтів – у реальній екстреній ситуації це дозволило б викликати службу порятунку. Незважаючи на сильну деформацію кузова, двері автомобіля ще можна було відчинити.
Зв’язок у Xiaomi SU7, за словами блогера, не працював, а двері, у тому числі й задні, не відчинялися. Він припустив, що причиною цього могло стати пошкодження невеликого сервісного акумулятора, розташованого в передній правій частині автомобіля.
Коментуючи ролик, представники Xiaomi заявили, що опублікована блогером інформація не відповідає дійсності. Вони стверджують, що автомобіль після зіткнення зв’язався з кол-центром, який у відповідь намагався додзвонитися власнику електрокара п’ять разів, але той не відповів, а нещаслива АКБ була відключена задовго до аварії.
Крім того, в компанії нагадали, що Xiaomi SU7 успішно впорався з офіційними краш-тестами ще на етапі розробки, і зазначили, що автор відео надав неповні дані щодо умов проведення випробувань.
Leave a Comment