Monobank почав встановлювати обмеження на карти непрацевлаштованих клієнтів. Про це свідчить скарги, які клієнти залишають на порталі “Мінфін”.
Так одна з клієнток банку розповіла, що її картку було обмежено через перевищення ліміту, а раніше такого прецеденту не було. Як повідомила клієнтка, банку було надано докази, що всі операції законні, але це не дало жодних результатів.
“Я уже клієнт Монобанку понад 5 років, жодних незаконних операцій не робила. Після блокування картки скинула документи, скріншоти, та роз’яснила звідки гроші, але все марно“ – поділилася клієнтка.
Українка вважає, що обмеження ввели через те, що вона не має офіційного місця роботи, а щомісячний обсяг операцій по картці становив десятки тисяч гривень.
“Розумієте, людина без офіційної роботи не може витрачати кілька десятків тисяч на місяць, хоча я пояснила звідки кошти“, – скаржиться українка.
Фахівці Monobank відповіли на скаргу і зазначили, що інформація у відкликанні не зовсім відповідає дійсності. Водночас вони заявили, що не можуть розголошувати причину обмеження, оскільки це порушить закон про банківську таємницю.
Leave a Comment