Від АЗС до супермаркету: кому тепер можна поскаржитися через додаток monobank

Клієнти monobank тепер можуть залишати відгуки та побажання про магазини або компанії, яким вони користуються, безпосередньо через мобільний додаток банку. Про це повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський у своєму телеграм-каналі.

Швидке реагування на відгуки користувачів є ключовим фактором для створення незабутнього клієнтського досвіду, зауважив Гороховський.

«Кожен підприємець знає, що відгуки клієнтів — це подарунок для розвитку бізнесу», — сказав він.

Нова функція вже доступна для розрахунків у мультимаркетах Aurora, WOG та ANC. Бізнеси, підключені до сервісу monobank, зобов’язуються оперативно реагувати на коментарі клієнтів.


Гороховський закликає підприємців активно використовувати цю можливість для покращення взаємодії з клієнтами. Для активації функцій відгуків, компаніям необхідно звернутися за електронною адресою feedback@loyaltyai.com.ua

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.