Клієнти monobank тепер можуть залишати відгуки та побажання про магазини або компанії, яким вони користуються, безпосередньо через мобільний додаток банку. Про це повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський у своєму телеграм-каналі.
Швидке реагування на відгуки користувачів є ключовим фактором для створення незабутнього клієнтського досвіду, зауважив Гороховський.
«Кожен підприємець знає, що відгуки клієнтів — це подарунок для розвитку бізнесу», — сказав він.
Нова функція вже доступна для розрахунків у мультимаркетах Aurora, WOG та ANC. Бізнеси, підключені до сервісу monobank, зобов’язуються оперативно реагувати на коментарі клієнтів.
Гороховський закликає підприємців активно використовувати цю можливість для покращення взаємодії з клієнтами. Для активації функцій відгуків, компаніям необхідно звернутися за електронною адресою feedback@loyaltyai.com.ua
Leave a Comment