На офіційному сайті підтримки Apple з’явилася інструкція захисту акаунтів користувачів від шахраїв. У ній американська компанія докладно описала всі випадки психологічних атак, включаючи фішингові схеми та хибні дзвінки.
Основне правило звучить стандартно і закликає користувачів не спілкуватися з кимось підозрілим, не довіряти незнайомим сайтам і не передавати особисті дані та секретну інформацію, таку як паролі або коди безпеки.
Серед порад Apple варто виділити кілька основних.
- Використовувати двофакторну автентифікацію, зберігати свою контактну інформацію у надійному місці, регулярно оновлювати її та нікому не повідомляти. Служба підтримки Apple ніколи не просить цієї інформації.
- Завантажувати програмне забезпечення лише з надійних джерел.
- Не переходити за підозрілими посиланнями та не відповідати на підозрілі дзвінки та повідомлення.
- Якщо отримано підозрілий дзвінок із FaceTime, необхідно надіслати знімок екрана з інформацією про дзвінок на адресу reportfacetimefraud@apple.com.
- Так само робити з SMS-повідомленні нібито від Apple.
- Повідомляти про спам на сайті iCloud.com, me.com або mac.com, проставляючи відповідну позначку. Щоб доповісти про небажане або підозріле повідомлення у додатку «Повідомлення», потрібно натиснути під ним кнопку «Повідомити про спам».
Також у Apple склали окремий список, який допоможе визначити шахрайські електронні листи та повідомлення.
- Адреса електронної пошти або телефон відправника не відповідає назві компанії.
- Адреса електронної пошти або телефон, який відправник використав для зв’язку з користувачем, відрізняється від того, що було надано цією компанією раніше.
- Посилання у повідомленні виглядає правдоподібно, але URL-адреса не відповідає веб-сайту компанії.
- Повідомлення значно відрізняється від попередніх повідомлень, які ви отримували від тієї чи іншої компанії.
- У повідомленні є прохання вказати особисту інформацію.
- Повідомлення було отримано без попереднього запиту з вашого боку та містить вкладення.
Facebook Comments
Leave a Comment