Уже не раз нашим громадянам, які живуть за кордоном, українські банки обмежують доступ до їх карток. Про одну з таких ситуацій розказала біженка на сайті Мінфіну.
За її словами, вона уже довгий період щотижня знімала 12 500 гривень, але в один момент ПриватБанк порахував такі операції сумнівними і попросив пройти верифікацію.
“Прокинувшись зранку, я взяла телефон і побачила повідомлення, що заблоковано можливість знімати готівку і потрібно пройти фотопідтвердження, щоб я могла користуватися карткою. Зателефонувавши в службу підтримки, мені порадили перевипустити, картку, бо таке негласне розпорядження“, – поскаржилася клієнтка
При цьому жінка наголосила, що не перевипустила картку, але домовилася про розблокування рахунку. Проте за деякий час рахунок знову заблокували.
“Для мене не складно пройти перевірку. Але жодні відео з мого приват24 їх не переконали, я просила повідомити, коли саме мені приходили ці повідомлення, бо мені нескладно пройти підтвердження. Картку на зняття готівки заблокували, порадили робити нову віртуальну, або замовляти доставку “Новою поштою” в Польщу.“ – розповіла клієнтка
Жінка була обуреною таким ставленням банку до клієнтів і пообіцяла закрити всі свої рахунки на якому ідуть великі обороти від її бізнесу.
“Вирішила для себе – це була остання крапля не повертатися в Україну. У мене бізнес, оборот у 2023 році був 3,5 млн, кошти заходять у євро, тому що це контракти з ЄС та США. Доводитиму проекти до завершення і закриватимуся. Переводитиму все до Польщі“, – додала українка.
На цю скаргу відреагували в ПриватБанк, написавши:
“На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалося ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації“.
Leave a Comment