Одним із значних нововведень iOS 18 став спеціальний ігровий режим, що дозволяє підвищити продуктивність та стабільність ігрового процесу за рахунок обмеження фонових процесів, а також зменшити затримку під час використання бездротових навушників. У мережі вже з’явилися перші випробування цієї функції.
На графіці вище показано порівняння роботи Genshin Impact протягом 30 хвилин на iPhone 15 Pro Max без ігрового режиму (зелений) та з ним (синій). Як видно, активація функції справді підвищує частоту кадрів та стабільність. Без ігрового режиму середня частота кадрів становила 57,1 fps із відхиленнями до 8,9 fps. З ігровим режимом середня частота кадрів становила 59,4 fps, а відхилення знизилося до 0,3 fps.
Ігровий режим також зменшує і енергоспоживання – з 5,4 до 5,3 Вт, що має позитивно позначатися і на автономності. При цьому нагрівання в обох випадках ідентичне – до 49,2 градуса.
Варто відзначити, що iOS 18 поки що знаходиться на стадії першої бети, а до релізу стабільної версії ще близько трьох місяців. Не виключено, що за цей час Apple оптимізує ігровий режим ще краще, оскільки останнім часом компанія почала наголошувати на геймінгу.
Leave a Comment