В Уряді підтримали постанову щодо електронного сервісу бронювання на порталі “Дія”.
Повідомляється, що спершу бронювання запустять для критично важливих підприємств і згодом перелік будуть розширюватися.
Як зазначили в Міноборони, електронне бронювання повинно прибрати людський фактор, зробити процедуру більш прозорою та пришвидшити її до декількох годин.
Як працює бронювання зараз
Керівник подає паперовий список співробітників для бронювання до ОВА чи профільного міністерства. Потім список надсилається листом до Міністерства оборони для погодження. Далі його надсилають на розгляд до Мінекономіки. Список перевіряється вручну. Керівник підприємства чекає декілька тижнів, щоб перевірити чи узгодили списки.
Як працюватиме бронювання на порталі Дія
- Завдяки автоматизованому обміну даними між реєстром Пенсійного фонду та Міністерством оборони керівник знатиме, скільки працівників він може забронювати.
- Керівник може вибрати особу яку хоче забронювати, і засвідчити заяву електронним підписом.
- Система перевіряє, чи є дані про працівника в реєстрі Оберіг і чи працює він на підприємстві.
- Рішення щодо бронювання вирішується протягом декількох годин. У разі відмови буде електронний лист, в якому буде зазначено причини.
- У разі успішного бронювання інформація з’явиться в Резерв+ співробітника.
- Працівник може отримати відстрочку від призову на військову службу до 12 місяців або на період дії контракту.
«Цифрове бронювання через Дію зробить весь процес швидким і прозорим, а також значно зменшить паперове навантаження на Мінекономіки та Міноборони», – зазначили в Мінцифри
Також читайте:
Що чекає на українців, які не оновлять дані в ТЦК до 16 липня
У Верховній Раді знову хочуть розглянути варіант економічного бронювання за гроші.
Leave a Comment