Користувачі «Київстар» зіткнулися з перебоями в роботі домашнього інтернету та телебачення через часті відключення електроенергії.
Згідно з повідомленням пресслужба компанії, причиною відсутності сервісу може бути не тільки відключення електропостачання за адресою абонента, але й там, де розташоване обладнання оператора.
Як зазначив представник компанії, відповідаючи на запитання користувачів, для розв’язання цієї проблеми Київстар інвестував 50 мільйонів гривень для встановлення джерел безперебійного живлення (ДБЖ), щоб забезпечити стабільну роботу домашнього Інтернету під час відключень електроенергії. ДБЖ забезпечує роботу обладнання навіть за відсутності централізованого живлення.
Користувачі «Київстар» можуть дізнатися, чи встановлено у них вдома ДБЖ, звернувшись до служби підтримки компанії через особисті повідомлення. Для цього вам потрібно описати свою ситуацію та вказати номер договору.
Leave a Comment