Київстар підвищив тарифи на свої послуги. У компанії кажуть, що цей процес неминучий. При цьому вони наголосили, що чим вища ціна за тариф, тим більший обсяг послуг. При цьому клієнти мають вибір: переходити на вищі тарифи або на нижчі. Звичайно, обидва варіанти передбачають зміни обсягу послуг.
Про це розповів Олександр Комаров – президент компанії Київстар.
Київстар був змушений переглянути тарифи, щоб збалансувати витрати з доходами компанії. Зрештою, нещодавно оператори мобільного зв’язку спостерігали значне збільшення витрат у різних категоріях.
Київстар не підвищував тарифи з початку повномасштабної війни. Але зараз, щоб не знизити якість послуг і не втратити клієнтську базу, Київстар змушений підвищити тарифи на зв’язок.
«Зростання споживання, інфляція, девальвація валюти змушують усіх виробників і постачальників послуг певним чином підвищувати ціни. Ми це зробили вперше з початку війни. Крім того, ми пропонуємо клієнтам вибір: або перейти на нові тарифні плани з більшим обсягом послуг або залишитись на теперішньому тарифному плані за нижчою ціною, але й меншим обсягом послуг. Потрібно усвідомити що, це неминучий процес», — сказав Комаров.
Водночас він підкреслив, що зміни торкнуться лише тарифних планів, які залишаються незмінними роками. На нові тарифні плани це не вплине. Загалом у компанії є золоте правило: не чіпати тарифи яким менше ніж 12 місяців. Перегляду підлягають лише старі тарифні плани, яких уже можна вважати «динозаврами» у постійно мінливому світі стільникового зв’язку.
«У нас є правило. Ми не змінюємо Нові тарифи протягом 12 місяців. Наприклад, якщо у нас є нова група абонентів, яка підключена менш як рік до цього моменту, ми не чіпаємо їхні тарифи», — підкреслив топменеджер.
Leave a Comment