Цікавий випадок стався у Китаї з найновішим електромобілем Xiaomi SU7. Машина пана Веня із міста Сяминь (провінція Фуцзянь) зламалася, проїхавши лише 39 кілометрів. Хайповий електричний седан відмовився їхати далі, попередньо видавши такі повідомлення: Автомобіль ось-ось затихне. Будь ласка, зупиніться безпечно і зверніться до сервісного центру» та «Система приводу несправна».
Логічно, що пан Вень захотів замінити зламаний автомобіль, але не тут-то було: співробітники дилерського центру повідомили, що заміна машини не може бути зроблена, оскільки випущені SU7, що випускаються, вже закріплені за конкретними власниками (справжніми або майбутніми). Також дилер заявив, що Xiaomi не може відповідати за користувача і не буде покривати збитки, що виникають при поверненні автомобіля.
Тоді автовласник машини опублікував у соцмережах листування з дилером – і лише після цього на історію відреагував головний офіс Xiaomi. Після деякого внутрішнього розгляду машину забрали для пошуку причини несправності, а Венею пообіцяли новий автомобіль і компенсацію витрат, пов’язаних з поверненням машини.
Leave a Comment