ПриватБанк роз’яснив, як розблокувати свої картки

ПриватБанк почав блокувати картки клієнтів, навіть якщо транзакції на картку незначні.

Так, на порталі Мінфін клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що її картку заблокували через дві операції на однакову суму.

«Через повторну операцію у 650 гривень, банк заблокував мою картку. Зателефонувавши до оператора він поставив мені декілька питань, на які я відповіла, але потім оператор поставив мене перед фактом, що моя картка заблокована, і запропонували звернутися у відділення банку.» – поскаржилася українка.

У відповідь на скаргу ПриватБанк повідомив, що будь-які платежі можуть потрапити під перевірку.

“Щоб забезпечити безпеку онлайн-транзакцій і захистити кошти на рахунку, ми проводимо додаткові перевірки. Ця процедура призначена для боротьби з шахрайством. Відмова від перевірки угоди та підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти”, – заявили в компанії.

Банк також закликав клієнтів набратися терпіння та з розумінням поставитися до верифікації.

“Щоб зняти обмеження, ви можете звернутися в наш чат на сайті банку. Також вам знадобиться веб-камера для відеоверифікації”, – повідомили в ПриватБанку.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.