У пенсіонерів можуть виникнути проблеми із нарахуванням пенсійних виплат. Що зробити, щоб цього не сталося, розповіли у Пенсійному фонді. Пенсіонери мають своєчасно інформувати органи Пенсійного фонду України про деякі зміни, інакше можуть виникнути проблеми з нарахуванням пенсійних виплат. Про це повідомляє прес-служба Пенсійного фонду України. Пенсіонери можуть отримувати пенсії через відділення Укрпошти чи на банківську картку.
Щоб не було проблем
Щоб виплати без проблем надходили на банківський рахунок, він має відповідати кільком критеріям:
- бути відкритим в одному з уповноважених банків, список яких можна знайти за посиланням;
- рахунок має бути відкритим саме для зарахування пенсійних та інших соціальних виплат;
бути чинним. - Щоб проблем із виплатами не виникло, пенсіонер має своєчасно інформувати Пенсійний фонд про зміну банківських реквізитів чи банку.
Це можна зробити, самостійно звернувшись до органу ПФУ, або дистанційно через вебпортал електронних послуг.
Щоб подати заяву до Пенсійного фонду для зміни банківських реквізитів в електронному вигляді, потрібно:
- Авторизуватися на веб-порталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- У розділі “Про пенсійне забезпечення” натиснути “Внесення змін до пенсійної справи”;
- Вибрати пункт «Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів чи адреси проживання)»;
- Заповнити всі необхідні пункти заяви та завантажити заздалегідь відскановані документи: паспорт, ідентифікаційний номер та реквізити банківського рахунку;
- Перевірити внесені дані, сформувати заяву, підписати її за допомогою КЕП та натиснути «Надіслати до ПФУ».
Перевірити, на якому етапі є заява, можна в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Leave a Comment