Останнім часом в ПриватБанку знову якісь проблеми з системою. А саме, не вдається авторизуватися через додаток Приват24.
Про це стало відомо через чисельні скарги клієнтів на порталі Мінфін.
“Я відкриваю Приват24, ввожу пароль, пише введіть PIN-код від карти (віртуальної) (який я ніколи й не знала, бо не було потреби) Заходжу на підтримку, вказую номер телефону, П.І.Б, дата народження, відправляю фото з паспортом, не пройшла авторизацію. Як відновити доступ до банку?”, – написала клієнтка банку
У ПриватБанк відповіли на скаргу клієнтки, та дали інструкцію як увійти в Приват24 та заново отримати PIN-код. Отже, є декіліка варіантів, щоб відновити доступ до Приват24, а саме:
- Надіслати смс (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер +380920003700, де PIN – три латинські літери, 1234 – останні 4 цифри вашої картки;
- Як тільки ви отримаєте цю команду, вам прийде відповідь від банку з новим PIN-кодом;
- Також можна запросити змінити пін-код через автовідповідач на 3700 (якщо ви в Україні).
«Якщо у вас виникнуть труднощі під час входу в Приват24, наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat із задоволенням допоможуть розв’язати проблему та відновити доступ до облікового запису», — підкреслили в банку.
Щоб успішно пройти авторизацію за допомогою фото, ви повинні надіслати фото високої якості з хорошим освітленням.
А ось для підключення співробітника до діалогу чату – виберіть будь-яку тематику питання або те, що найкраще відповідає вашому запиту. Ви також можете вручну описати свою проблему коротким реченням у чаті, потім слідувати підказкам і чекати на з’єднання.
Читайте також:
ПриватБанк повідомив, що розширив перелік країн куди буде доставляти платіжні картки.
ПриватБанк запустив акцію, в якому буде розігрувати грошовий приз від 25 до 100 тисяч гривень.
Leave a Comment